باید به شما پاسخ بدهیم که بله! دقیقاً با هم ارتباط دارند. یک آشپز در طول زمان طبخ غذا به‌دفعات نیاز به افزودن آب دارد.

شیر دیگ پر کن، کالایی لوکس یا یک ضرورت؟شیرآلات شوان

آیا شیر دیگ پر کن، کالایی لوکس یا یک ضرورت؟

تازه‌کارها لیوان آب را از سینک ظرفشویی یا آبریز یخچال به غذا اضافه می‌کنند. یا اینکه قابلمه را به سمت سینک برده و از آب پر می‌کنند. فارغ از اینکه دمای آب یخچال برای آشپزی مناسب نیست، با این روش در پایان کار چندین لیوان کثیف در سینک انباشته شده و قطعاً نباید فراموش کنیم که بلندکردن قابلمه غذا و کتری روزانه چندین و چند بار احتمالاً چه کار با استخوان‌های ما خواهد کرد.

در آشپزخانه‌های مدرن برای همه چیز فکر شده است. شیرهای دیگ پر کن راه‌حل تمام این مشکلات است. با اضافه‌کردن یک شیر دیگ پر کن بالای گاز همواره به‌سادگی به آب دسترسی دارید و دیگر نیازی به جابه‌جا کردن یا آوردن ذره، ذره آب نیست.

شیرهای دیگ پر کن با اهرم‌هایی باز و بسته شونده این امکان را ایجاد می‌کنند که همزمان با دسترسی آسان به آب در تمام نقاط گاز، پس از استفاده بازوهای اهرمی شیر را جمع کرد و به‌هیچ‌عنوان نگران مزاحمت این شیر آب نبود.

تیم طراحی شوان تمام جزئیات را مدنظر قرار داده به این منظور که به زیبایی، کارایی و آسایش آشپزخانهٔ شما بیفزاید.

دیگ پرکن‌های شوان به دو اهرم باز و بسته کردن آب مجهز هستند. حضور این دو اهرم که در بسیاری از برندهای متفرقه از آن غافل هستند در کارایی شیر بسیار مؤثر است، چراکه اگر فقط از اهرم روی تنه اصلی استفاده شده باشد احتمال اینکه با فاصله‌گرفتن از اهرم و عدم دسترسی سریع به اهرم، آب سر رفته و روی گاز را خیس کند بسیار است. نباید فراموش کنیم ضرورت حضور شیرهای دیگ پر کن بالابردن کارایی و افزایش آسایش کاربران است.

شیر دیگ پر کن، کالایی لوکس یا یک ضرورت؟-shouan.ir

 

اگر با خودتان فکر می‌کنید که حیف شد و در آشپزخانهٔ چندسالهٔ شما لوله‌کشی آب به‌منظور نصب شیر دیگ پر کن در نظر گرفته نشده است، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که شوان به فکر شما نیز بوده است. به‌زودی محصولی را معرفی می‌کنیم که نیازهای شما را نیز مرتفع کند.