021-26327564و 09351819402و09381362619

لیوان شور استیل فشاری زانتی (Glass Rinser)

لیوان شوی استیل سینک زانتی (Cup Washer)

از {{model.count}}
3,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سوالی که قبل از هر خرید، همیشه در ذهن ما وجود دارد این است که آیا خرید یک کالای خاص برای مثال خودکار ضروری است؟ و اینکه چه مقدار در فراهم کردن آسایش و راحتی ما تاثیرگذار است. در ادامه به بررسی، مقایسه قیمت ها و نحوه خرید لیوان شور سینک، یکی از محصولات محبوب آمازون در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.محصول امروز ما یک لیوان شور سینک است که در کنار سینک آشپزخانه ی شما نصب می شود. این دستگاه لیوان شور فرآیند شستشوی استکان, فنجان, لیوان, و دیگر وسایل استوانه ای را بسیار آسان و سریع می کند. کارکرد این دستگاه به این شکل است که، با فشار خارجی بر روی سطح دستگاه، آب به راحتی با سریع ترین فشار ممکن و بدون هیچ آسیبی از طریق سوراخ های تعبیه شده وارد فضای داخلی لیوان می شود و پس از شستشو، از طریق خروجی بخش پایین تخلیه می گردد. استفاده از این دستگاه لیوان شور ستاره ای، علاوه بر راحتی و لذت بخش بودن تجربه، می تواند از لحاظ زمانی و مالی برای شما بسیار بهینه و سودبر باشد.

  • همه ما می دانیم که قدرت و پیشرفت تکنولوژی در زندگی روزمره ما بسیار تاثیر گذار بوده است. در این بین، خانه و لوازم خانگی نیز دچار تحول عظیمی گشته که در این بین برخی شرکت ها به سهم خود، با روش های مبتکرانه و کم هزینه سعی دارند نقشی در این تحولات و دگرگونی ها داشته باشند.
    آشپزخانه ها بخش بسیار مهمی از خانه هستند. داشتن یک آشپزخانه شیک، مدرن و بی نقص خواسته ی هر کدام از ماست. در این میان، دغدغه های بسیاری در رابطه با انتخاب و خرید کالاها همچون کارایی آنها، ضرورت خرید، کیفیت و … وجود دارد.
    سوالی که قبل از هر خرید، همیشه در ذهن ما وجود دارد این است که آیا خرید یک کالای خاص برای مثال خودکار، ضروری است؟ و اینکه چه مقدار در فراهم کردن آسایش و راحتی ما تاثیرگذار است. در ادامه به بررسی، مقایسه قیمت ها و نحوه خرید لیوان شور سینک، یکی از محصولات محبوب آمازون در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.
  • محصول امروز ما یک دستگاه لیوان شور خودکار است که در کنار سینک آشپزخانه ی شما نصب می شود. این لیوان شوی اتوماتیک، فرآیند شستشوی استکان, فنجان, لیوان, و دیگر وسایل استوانه ای را بسیار آسان و سریع می کند. کارکرد این دستگاه به این شکل است که، با فشار خارجی بر روی سطح دستگاه، آب به راحتی با سریع ترین فشار ممکن و بدون هیچ آسیبی از طریق سوراخ های تعبیه شده وارد فضای داخلی لیوان می شود و پس از شستشو، از طریق خروجی بخش پایین تخلیه می گردد. استفاده از این دستگاه لیوان شور ستاره ای، علاوه بر راحتی و لذت بخش بودن تجربه، می تواند از لحاظ زمانی و مالی برای شما بسیار بهینه و سودبر باشد.

  •  جنس: آبکش لیوان ها از مواد استیل 304 با ضخامت 2  میلیمتر انتخاب شده با کیفیت بالا، محکم و بادوام و عمر طولانی. دارای ویژگی های ضد زنگ، ضد خوردگی و تمیز کردن آسان است
  • آبکش قوی: آبکش سافت سیلیکون  تمیز کردن فشار بالا، تمیز کردن چند زاویه، اثر تمیز کردن خوب، راحت و کاربردی را اتخاذ می کند. عملکرد قدرتمند اسپری آب می تواند باقیمانده را در چند ثانیه کاملاً شستشو دهد. لیوان شوی اتوماتیک را می توان در کنار دستگاه قهوه ساز قرار داد تا در هر زمان نظافت فنجان آسان شود.
  • بدون نیاز به برق: برای اتصال نازل کافی است لبه لیوان یا فنجان خود را روی پایه فشار دهید.
    تمیز کردن آسان: بازو قابل جابجایی است، با یک دستمال مرطوب ساده، محصول ظاهر جدیدی به خود می گیرد.
  • کاربرد گسترده: لیوان شوی اتوماتیک سینک آشپزخانه برای ابزار شستشوی فنجان در کافه ها، کافه ها، رستوران ها، منازل، چایخانه ها، هتل ها و … بسیار مناسب است.
  • مناسب برای لیوان های فنجان های قهوه، پارچ های شیر، فنجان های نوشیدنی، فنجان های چای و غیره.
لیوان شور
جنس پلیت : استنلس استیل 304
متعلقات : برنجی
ابعاد : 125*113

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...